رهنمود رهبری
تصاویر منتخب
سر خط آخرین خبرها
پیوندها
گروه های اخبار
 
تاریخ ثبت : 1395-05-11 ساعت 14:35:00    |    825 بازدید
آمادگی سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری جهت تعویض خودروهای ناکارآمد دهیاری ها

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری مدیر عامل این سازمان صبح امروز در نشست هم اندیشی بخشداران سراسر استان که در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان بن برگزار شد از آمادگی سازمان همیاری شهرداریها جهت تعویض خودرو های ناکارآمد دهیاری ها خبر داد.

مهندس قاسم شهبازی گفت: با توجه به مذاکرات انجام شده با دو شرکت بزرگ در زمینه تولید خودرو های راهسازی، سازمان همیاری شهرداری ها به نمایندگی از شرکت های مذکور این آمادگی را دارد تا خودرو های ناکارآمد و یا حتی مستهلک دهیاری های متقاضی را با قیمت کارشناسی شده به عنوان پیش پرداخت خریداری نموده و در عوض خودرو های جدید با کاربری مورد تقاضای هر دهیاری را در اختیار آنان قرار دهد.


 
 
تاریخ ثبت : 1395-04-08 ساعت 08:03:00    |    915 بازدید
بازسازی و روکش آسفالت جاده دسترسی اداره حمل و نقل و پایانه های استان توسط سازمان همیاری شهرداریها

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری اکیپ آسفالت این سازمان جهت روکش آسفالت جاده دسترسی به اداره حمل و نقل و پایانه های استان، در این مسیر مستقر و عملیات بازسازی آنرا آغاز نمودند.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان طی بازدیدی از مراحل انجام این پروژه گفت: با توجه به تردد خودرو های سنگین در این مسیر و همچنین شرایط آب و هوایی حاکم بر استان بخش اعظم این جاده تخریب شده  بود که منجر به کندی رفت و آمد و گاهأ وارد شدن خسارت به وسایط نقلیه عبوری می شد.


 
 
تاریخ ثبت : 1395-03-23 ساعت 12:24:00    |    1090 بازدید
کارناوال آسفالت معابر روستایی سازمان همیاری شهرداری ها به روستای وانان رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری در ادامه فعالیت سازمان همیاری شهرداری ها در نقاط مختلف استان جهت تهیه و پخش آسفالت معابر تعدادی از شهرها و روستاها، اکیپ آسفالت این سازمان به روستای وانان اعزام و عملیات اجرایی آسفالت معابر این روستا را آغاز نمودند.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری ها طی بازدید از این پروژه گفت: با توجه شروع فصل کاری و همچنین آماده شدن معابر تعدادی از روستاهای استان جهت اجرای آسفالت، این سازمان فعالیت خود را در این زمینه مجددأ آغاز نموده است.

مهندس قاسم شهبازی ادامه داد: انجام عملیات اجرایی این پروژه به پیمانکار جزء واگذار شده و سازمان صرفآ عهده دار تولید و پخش آسفالت مورد نیاز در این روستا می باشد.

وی افزود: معابر زیر سازی شده این روستا به 2200 تن آسفالت نیاز دارد که در حال حاضر 1500 تن آن توسط سازمان تولید و پخش شده است.


 
 
تاریخ ثبت : 1395-03-18 ساعت 07:07:00    |    999 بازدید
برگزاری اولین جلسه هیئت مدیره سازمان همیاری شهرداری ها با حضور رئیس و اعضاء جدید

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری جلسه هیئت مدیره این سازمان عصر دیروز با حضور رئیس و اعضاء جدید خود در محل دفتر معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری برگزار گردید.

در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد توسط مدیر عامل سازمان، تصمیمات لازم جهت پیشبرد اهداف و برنامه های این سازمان از سوی هیئت مدیره اتخاذ گردید.

شایان ذکر است با توجه به استعفای یکی از اعضا هیئت مدیره و انتخاب مدیر عامل جدید، بر اساس احکام صادره رئیس و اعضاء هیئت مدیره سازمان همیاری شهرداری ها به شرح ذیل منصوب گردیدند:


 
 
تاریخ ثبت : 1395-03-17 ساعت 11:17:00    |    921 بازدید
دیدار مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای استان چهارمحال و بختیاری با مسئولین بنیاد مسکن استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری ها، مدیر عامل این سازمان طی دیداری با مسئولین بنیاد مسکن استان اصفهان به بررسی مسائل و مشکلات پیش روی احداث منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری پرداخت.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریها با تأکید بر موقعیت استراتژیک این منطقه و همچنین نقش حیاتی آن در توسعه و پیشرفت استان گفت: یکی از بزرگترین معضلات این منطقه عدم ارائه نقشه های جانمایی و پلاک بندی واحد های مختلف از سوی شرکت مشاور برای ادامه کار و تکمیل قسمت های در حال اجرا می باشد.

مهندس قاسم شهبازی گفت: با توجه به درخواست های متعددی که از سوی سرمایه گذاران به این سازمان ارائه شده است، امید است با تهیه و تصویب نهایی هرچه سریعتر طرح و نقشه منطقه ویژه اقتصادی از سوی مشاور بتوانیم سرمایه قابل توجهی جهت راه اندازی و توسعه این طرح بزرگ به این منطقه جذب نماییم.


 
 
تاریخ ثبت : 1395-03-14 ساعت 11:48:00    |    830 بازدید
حضور پر رنگ و مؤثر سازمان همیاری شهرداریها در اجرای پروژه محوطه سازی بیمارستان سیدالشهدا فارسان

ه گزارش روبط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری انجام عملیات آسفالت محوطه بیمارستان سیدالشهدا فارسان با مساحت 10 هزار متر مربع توسط این سازمان انجام گرفت.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان با اشاره به توان فنی بالای سازمان در بخش تولید و توزیع آسفالت گفت: علیرغم فرصت کمی که جهت انجام این پروژه در اختیار سازمان قرار داشت، بحمدالله و با تلاش و همت والای پرسنل سازمان توانستیم تا قبل آغاز برنامه افتتاحیه این بیمارستان توسط وزیر بهداشت، پروژه مذکور را به اتمام رسانیم.

مهندس قاسم شهبازی افزود: شروع بکار کارخانه آسفالت سازمان همیاری شهرداری ها در سال 95 همزمان با انجام این پروژه بزرگ و حیاتی بود که با صرف 307 تن آسفالت تولیدی توسط کارخانه آسفالت سازمان و در طی یک روزکاری صورت پذیرفت.


 
 
تاریخ ثبت : 1395-03-10 ساعت 11:38:00    |    849 بازدید
آیین تودیع و معارفه مدیرعامل جدید سازمان همیاری شهرداردیهای استان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای استان چهارمحال و بختیاری آیین تودیع و معارفه مدیر عامل جدید این سازمان صبح امروز با حضور معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری، مدیر کل دفتر فنی استانداری و مدیر کل دفتر امور شهری استانداری در  محل سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین گرامیداشت ایام الله چهاردهم و پانزدهم خرداد گفت: بخشی از مشکلاتی که سازمان همچنان با آنها روبرواست مربوط به تعهداتی می باشد که در گذشته برای سازمان ایجاد شده که علیرغم دریافت اعتبارات این تعهدات ، هیچگونه اقدامی در جهت تحقق این تعهدات انجام نشده است.

سیامک سلیمانی افزود: سازمان همیاری شهرداریها یک بنگاه اقتصادیست که باید فعالیت اقتصادی خود را گسترش داده و در راستای درآمدزایی، کسب سرمایه و نهایتأ تقویت شهرداریها گام بردارد و به جایی برسد که شایسته نام همیاری شهرداری ها است


 
 
تاریخ ثبت : 1395-01-16 ساعت 12:47:00    |    954 بازدید
سرپرست سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان صبح امروز طی جلسه ایی و با حضور معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری و رئیس هیئت مدیره، مدیر عامل و پرسنل سازمان، سرپرست این سازمان معرفی گردید.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و همچنین میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: در سال 1394 دولت در بدترین شرایط ممکن از لحاظ مالی قرار داشت و از آنجایی که سازمان همیاری شهرداری ها نیز بیشتر مطالباتش از اداره راه و شهر سازی، شهرداریها، دهیاری ها، و سایر ادارات دولتی است، نتوانست مطالبات خود را وصول نماید و در شرایط نابسامانی قرار گرفت.

سیامک سلیمانی ادامه داد: سازمان همیاری شهرداری ها یک نهاد عمومی غیر دولتی و به صورت درآمد هزینه ایی اداره می گردد. از این رو کارکنان این مجموعه باید تلاش کنند تا با همدلی و همکاری متقابل و فارغ از هرگونه تنش و حاشیه ایی در جهت دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده سازمان قدم برداشته و موجبات درآمد زایی هرچه بیشتر آن را فراهم آورند.


 
 
صفحات دیگر
 

سرپرست جدید سازمان همیاری شهرداری های استان معرفی شد

پیام های مردمی
اوقات شرعی

آب و هوای شهرکرد
ورود به سایت
نام کاربری
رمز عبور
طراحی و اجرا توسط نگین گروپ | Designed by Negingroup.com