رهنمود رهبری
تصاویر منتخب
سر خط آخرین خبرها
پیوندها
گروه های اخبار
 
تاریخ ثبت : 1397-02-17 ساعت 08:34:00    |    604 بازدید
راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی گره گشای بخش زیادی از مشکلات بیکاری استان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری، مهندس اقبال عباسی صبح امروز ضمن بازدید از منطقه ویژه اقتصادی و سایت پرتودهی گاما، بر تسریع فعالیت های عمرانی و تأمین زیر ساخت های این منطقه تأکید کرد.

مهندس اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در حاشیه این بازدید گفت: استقرار شرکت پرتودهی گاما در منطقه ویژه اقتصادی استان زمینه مناسبی برای فعالیت صنایع وابسته به این صنعت در منطقه ویژه اقتصادی بوجود خواهد آورد.

وی افزود: راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی و اسقرار واحد های صنعتی مختلف در این منطقه، گره گشای بخش زیادی از مشکلات بیکاری استان خواهد بود.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری نیز به عنوان متولی احداث منطقه ویژه اقتصادی گفت: سازمان از تمام توان خود در جهت تأمین هر چه سریعتر زیر ساخت های مورد نیاز در منطقه استفاده خواهد نمود.

مهندس کیانوش نادری بلداجی افزود: در حال حاضر خط انتقال گاز و شبکه برق مورد نیاز منطقه احداث شده و مطالعات لازم جهت جانمایی خطوط انتقال آب و فیبر نوری منطقه در حال انجام است.

وی اظهار داشت: هم اکنون عملیات خاکی جهت آماده سازی و احداث معابر منطقه ویژه اقتصادی در حال انجام می باشد که در همین راستا تاکنون 90 هزار متر مکعب خاکبرداری و 30 هزار متر مکعب خاکریزی صورت گرفته و 20 هزار تن بیس نیز جهت ادامه عملیات مزبور در محل دپو گردیده است.


 
 
تاریخ ثبت : 1396-12-23 ساعت 04:30:00    |    627 بازدید
سازمان همیاری شهرداری ها باید به یک بنگاه اقتصادی سودآور برای شهرداری های استان تبدیل شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری، اولین مجمع عادی شورای این سازمان در سال 96 صبح روز سه شنبه 22 اسفند ماه و با حضور رئیس شورا، اعضاء  هیئت مدیره و شهرداران استان در محل سالن جلسات شهید مردانی استانداری برگزرا شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سازمان همیاری شهرداری ها باید به یک بنگاه اقتصادی سودآور برای شهرداری های استان تبدیل شود.
 اقبال عباسی  افزود: برای همیاری شهرداری ها و حمایت از سازمان همیاری شهرداری های استان، باید بخشی از امور شهرداری ها و دهیاری ها به این سازمان سپرده شود.

عباسی تاکید کرد: شهرداری ها و دهیاری های استان بخشی از اجرای پروژه ها و تامین مصالح، تجهیزات و خریدهای مورد نیاز خود را به سازمان همیاری شهرداری ها واگذار کنند.
وی تصریح کرد: انجام مطالعات مختلف شهرداری ها و دهیاری ها شامل طرح های هادی، جامع و تفصیلی، طراحی بوستان ها، میدان ها و ورودی شهرهای چهارمحال و بختیاری می تواند به سازمان همیاری شهرداری های استان واگذار شود که  البته سازمان همیاری شهرداری ها بایستی در این زمینه از نیروی انسانی متخصص بهره گیری کند..
در این نشست بودجه تلفیقی پیشنهادی سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری و شرکت های زیرمجموعه این سازمان در سال 1397 برابر 233 میلیارد و 830 میلیون ریال تصویب شد.

شایان ذکر است در این نشست با استعفای قاسم شهبازی مدیرعامل سابق سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری موافقت شد تا کیانوش نادری بلداجی عهده دار سرپرستی این سازمان گردد.


 
 
تاریخ ثبت : 1396-12-09 ساعت 16:30:00    |    875 بازدید
بهره برداری کامل از منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری زمینه ساز ایجاد 13 هزار شغل خواهد شد

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری دومین نشست مطبوعاتی مدیر عامل این سازمان صبح روز چهارشنبه با حضور جمعی از اصحاب رسانه در محل سالن جلسات این مجموعه برگزار شد.

مهندس قاسم شهبازی در این نشست خبری ضمن ارائه خلاصه فعالیت های سازمان طی دو سال گذشته تاکید کرد: هم اینک زیرساخت های منطقه ویژه اقتصادی استان مانند برق، آب و گاز تامین شده است و عملیات اجرایی تجهیز فیبرنوری نیز به زودی آغاز می شود و بهره برداری کامل از منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری زمینه ساز ایجاد 13 هزار شغل مستقیم خواهد شد.
وی افزود: واحد تولیدی پرتودهی گاما به عنوان نخستین واحد مستقر در منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری بیستم فروردین سال آینده به بهره برداری می رسد و دو شرکت دیگر نیز به منظور احداث سردخانه و انبارهای مورد نیاز منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری اعلام آمادگی کردند.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری گفت: در 20 ماه گذشته تراز مالی سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری از منفی 65 میلیارد ریال به مثبت 25 میلیارد ریال رسید و هم اینک 75 میلیارد ریال از دستگاه های اجرایی، شهرداری ها، دهیاری ها و برخی پیمانکاران استان طلب دارد.
ایشان تاکید کرد: سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری از سال 1388 تا 1393 برابر 18 میلیارد و 500 میلیون ریال بدهی مالیاتی انباشته داشت که با همراهی مسئولان اداره کل امور مالیاتی استان این مبلغ تقسیط و بخشی از آن پرداخت شد.
وی افزود: اجرای عملیات آماده سازی و آسفالت معابر در 15 شهر، 25 روستا و سه محله مسکن مهر شهرک منظریه شهرکرد، شهرک الهیه بروجن و لردگان جزو مهمترین فعالیت های سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری در 20 ماه گذشته محسوب می شود.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برای اجرای این فعالیت ها 94 هزار و 100 تن آسفالت در کارخانه آسفالت این سازمان تولید و مصرف شد.
وی یادآور شد: سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری به منظور اجرای زیرساخت های شهرک توریستی، تفریحی و رفاهی شیدا 82 میلیارد و 500 میلیون ریال با بخش خصوصی قرارداد بسته است.
مهندس قاسم شهبازی به وسعت دو هزار هکتاری شهرک توریستی، تفریحی و رفاهی شیدا اشاره و اظهار کرد: از این سطح 314 هکتار به سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری واگذار شده است که در نهایت عملیات مورد نظر پس از سپری کردن مراحل قانونی در سطح 186 هکتار انجام شد.


 
 
تاریخ ثبت : 1396-11-05 ساعت 08:39:00    |    675 بازدید
آغاز سومین دوره مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان سومین دوره مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری های استان با عنوان جام دوستی به میزبانی این سازمان در سالن شهید خبازی دانشکده فنی پسران شهرکرد آغاز شد.

مهندس قاسم شهبازی مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری در آیین افتتاحیه این دوره از مسابقات گفت:  قرار گرفتن پرسنل شهرداری ها در کنار یکدیگر در محیطی خارج از محیط کاری باعث تقویت حس نوع دوستی و افزایش همکاری و تعامل بین خانواده بزرگ شهرداری های استان می گردد.

مسئول برگزاری این دوره از مسابقات فوتسال شهرداری های چهارمحال و بختیاری نیز گفت: این دوره از رقابت ها با حضور 10 تیم  از شهرداری های استان در دو گروه برگزار می گردد.

سید جان محمد حسینی افزود: گروه نخست شامل تیم فوتسال شهرداری های شهرکرد، بروجن، بلداجی، فرخشهر و استانداری می باشد و گروه دوم را هم تیم فوتسال شهرداری های لردگان، آلونی، بن، پردنجان و سازمان همیاری شهرداری های استان تشکیل دادند.

حسینی تصریح کرد: برگزاری این دوره از مسابقات فوتسال شهرداری های چهارمحال و بختیاری از 2 تا 14 بهمن به طول می انجامد.


 
 
تاریخ ثبت : 1396-10-07 ساعت 11:06:00    |    857 بازدید
برگزاری نشست هم اندیشی شهرداران استان چهارمحال و بختیاری با هماهنگی دفتر امور شهری و مدیریت شعب بانک مسکن استان

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری، صبح روز چهارشنبه ششم دی ماه 1396 نشست هم اندیشی شهرداران استان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و رئیس هیت مدیره سازمان، اعضاء هیئت مدیره  و شورای سازمان در محل سالن جلسات مدیریت شعب بانک مسکن استان برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:  برون سپاری فعالیت های قابل واگذاری به بخش خصوصی نقش مؤثری در تسریع خدمات رسانی به مردم، صرفه جویی در وقت و هزینه، ارتقای رفاه و افزایش رضایتمندی عمومی دارد لذا شهرداری های استان باید نسبت به شناسایی و برون سپاری فعالیت های قابل واگذاری به بخش خصوصی اقدام کنند.

مهندس سیامک سلیمانی دشتکی در نشست هم اندیشی با شهرداران چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: شهرداری های چهارمحال و بختیاری می توانند براساس قانون اجرای برخی طرح های عمرانی خود را به سازمان همیاری شهرداری های استان واگذار کنند.

وی افزود: سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری توانست در چهار سال گذشته به تراز مالی مثبت برسد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری نیز در طی این نشست گفت: این سازمان حدود 60 میلیارد ریال مطالبات دارد که از این مبلغ بیش از 40 میلیارد ریال مربوط به دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری و 18 میلیارد ریال مختص شهرداری های استان است.

مهندس قاسم شهبازی اضافه کرد: سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری در دولت یازدهم معابر 25 شهر و 42 روستای استان را آماده سازی، زیرسازی و آسفالت نموده است.

وی افزود: حمایت از شهرداری های شهرهای کوچک از مهمترین برنامه های مسئولان سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری محسوب می شود.

ایشان اظهار کرد: فراهم شدن تمامی زیرساخت های شهرک توریستی گردشگری شیدا و منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری از مهمترین اقدامات سازمان همیاری شهرداری های استان به منظور افزایش جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.


 
 
تاریخ ثبت : 1396-09-14 ساعت 19:38:00    |    662 بازدید
برگزاری مراسم جشن میلاد پیامبر(ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) در سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری، به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع)، مراسم جشن و سرور در محل سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان در این مراسم ضمن تبریک ایام ربیع الاول افزود: پیامبر گرامی اسلام (ص) با حضور پر برکت خود جهان هستی را معنایی دیگر بخشید و مردم مظلوم و آزاده سراسر گیتی را از انوار ملکوتی اسلام عزیز ، دین رحمت و شفقت ، صلح و عدالت و الهام دهنده و روشنایی بخش بهره مند ساخت.

مهندس قاسم شهبازی در ادامه به تشریح فعالیت های اخیر سازمان پرداخت و گفت: بحمدالله و با تلاش و کوشش پرسنل سازمان و مساعدت های رئیس هیئت مدیره و معاون عمرانی استاندار امسال تراز مالی سازمان نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته و بسیاری از بدهی های سنوات گذشته پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: شهرک تفریحی، توریستی و گردشگری شیدا و منطقه ویژه اقتصادی که در سال های گذشته پیشرفت قابل ملاحظه ایی نداشتند، امسال و به همت مجموعه سازمان همیاری شهرداری ها به دو پتانسیل بالفعل تبدیل شده و با تأمین زیر ساخت هایی نظیر آب، برق و گاز در این دو مجموعه، زمینه ورود سرمایه گذاران داخلی و خارجی فراهم آمده است.


 
 
تاریخ ثبت : 1396-08-11 ساعت 12:04:00    |    652 بازدید
حضور پر رنگ سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری در نهمین نمایشگاه سرمایه گذاری کیش

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری، این سازمان به منظور معرفی فرصت های سرمایه گذاری خود در دو بخش گردشگری و اقتصادی در این نمایشگاه شرکت نموده است.

مهندس سیامک سلیمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همزمان با افتتاح نهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور در جزیره کیش، از معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان در دو بخش گردگشری و اقتصادی خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده از سوی دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری، سازمان همیاری شهرداری های استان به عنوان متولی اجرای دو طرح بزرگ منطقه ویژه اقتصادی و مجتمع تفریحی، توریستی و گردشگری شیدا در این نمایشگاه حضور یافته است.


 
 
تاریخ ثبت : 1396-06-28 ساعت 11:14:00    |    683 بازدید
برگزاری آیین بهره برداری از جاده اصلی منطقه ویژه اقتصادی با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری آیین بهره بردای از جاده اصلی منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری عصر روز دوشنبه با حضور استاندار، معاون عمرانی استاندار، فرماندار شهرستان شهرکرد، مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری ها و جمعی از مسئولین استان برگزار شد.
قاسم سلیمانی دشتکی در آیین بهره برداری از جاده اصلی منطقه ویژه اقتصادی گفت: طرح منطقه ویژه استان چهارمحال و بختیاری خرداد امسال در شورایعالی مناطق آزاد کشور به تصویب رسید ،به همین منظور زیرساخت های این منطقه شامل گاز، برق و جاده دسترسی تامین شده است.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: یک کیلومتر از جاده اصلی منطقه ویژه اقتصادی استان آسفالت و بهره برداری شد و یک کیلومتر دیگر از جاده دسترسی به این مجموعه زیرسازی شده و عملیات اجرایی روکش آسفالت آن به زودی صورت می گیرد.
سلیمانی دشتکی تاکید کرد: منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری با دیواری به طول هفت کیلومتر محصور می شود که تاکنون دو کیلومتر از این دیوار با قطعات پیش ساخته بتنی اجرا شده و بقیه آن در دستور کار است.
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: آب مورد نیاز منطقه ویژه اقتصادی استان از محل طرح انتقال آب بن – بروجن 240 لیتر بر ثانیه تخصیصی دارد و تا زمان اجرای طرح انتقال آب بن – بروجن، آب مورد نیاز منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری از طریق حفر چاه تامین خواهد شد.
سلیمانی دشتکی اظهار کرد: بهره برداری کامل از منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری وضعیت اقتصادی استان در بخش های مختلف را متحول می کند.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری نیز گفت: این منطقه در مساحتی به وصعت 432 هکتار در حال آماده سازی است و با بهره برداری از منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری صنایع تبدیلی کشاورزی، باغی، کارخانه های فرآوری، بسته بندی و پردازش مواد غذایی، الکترونیکی و سلولزی در این مجموعه مستقر می شود.


 
 
صفحات دیگر
 

سرپرست جدید سازمان همیاری شهرداری های استان معرفی شد

پیام های مردمی
اوقات شرعی

آب و هوای شهرکرد
ورود به سایت
نام کاربری
رمز عبور
طراحی و اجرا توسط نگین گروپ | Designed by Negingroup.com