رهنمود رهبری
تصاویر منتخب
سر خط آخرین خبرها
پیوندها
گروه های اخبار
 
تاریخ ثبت : 1393-06-04 ساعت 09:38:00    |    778 بازدید
بیانیه سازمان همیاری شهرداریهای استان به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

 گرامی باد روزهای آغازین شهریور ماه و یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر و تمامی شهداء و ایثارگرانی که با خدمت خالصانه ایامی را به نام هفته دولت در اوراق زرین تاریخ انقلاب ایران اسلامی به یادگار ثبت کردند. هفته دولت فرصتی است تا یاد شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر را گرامی داشته و با ارزشها و نگرش های آن دو بزرگوار تجدید عهد کنیم.


 
 
تاریخ ثبت : 1393-05-22 ساعت 11:33:00    |    794 بازدید
اصحاب رسانه باید مصالح نظام و منافع استان را اساس کار خود قرار دهند.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریها آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه با حضور استاندار محترم استان و جمعی از مسئولین استانی در سالن شهید جعفرزاده استانداری برگزار شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ابتدای سخنرانی خود ضمن تشکر از همدلی، غیرت و تعصبی که اصحاب رسانه در سفر ریئس جمهور محترم به استان از خود نشان دادند، اصحاب رسانه را چشم و گوش مردم دانست و گفت: رسانه ها می توانند رابط بسیار خوبی بین مردم و مسئولین باشند و با اطلاع رسانی متقابل مشکلات مردم به مسئولین و عملکرد مسئولین به مردم در راستای حل مشکلات جامعه قدم های بزرگی بردارند.


 
 
تاریخ ثبت : 1393-05-15 ساعت 15:21:00    |    956 بازدید
چهارمحال و بختیاری، میزبان ششمین سفر استانی هیئت دولت

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای استان، رئیس جمهور و اعضاء هیئت دولت امروز در ششمین سفر استانی خود، در میان استقبال پرشور مردم وارد استان چهارمحال و بختیاری شدند.

دکتر روحانی در ابتدای سخنرانی خود با اشاره به نقش آفرینی های مردم این استان در طی چند سال گذشته، گفت: بسیار خرسندم که یادآوری کنم اولین استانی که سال گذشته برای تبلیغات انتخاباتی برگزیدم، استان چهارمحال و بختیاری بود و در شهرکرد گفتم می خواهم از بام ایران با مردم ایران سخن بگویم. امروز نیز به همان دیار پر افتخار برگشتم تا به شما مردم بگویم به عهد پارسالم وفادارم و به هر آنچه سال گذشته در سخنرانی شهرکرد گفته ام پایبندم و با هم مسیر پیشرفت تعالی و ترقی ایران عزیز و بویژه بام ایران، شهرکرد و استان چهارمحال بختیاری را به پیش خواهیم برد تا فقر و مشکلات از ایرانمان و از این دیار و منطقه رخت بربندد.


 
 
تاریخ ثبت : 1393-05-02 ساعت 09:00:00    |    740 بازدید
بیانیه سازمان همیاری شهرداریها به مناسبت روز قدس

روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه، وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است. امام خمینی(ره) فرمودند: روز قدس روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است… روزی است که باید مستضعفین مجهز بشوند در مقابل مستکبرین و دماغ مستکبرین را به خاک بمالند. … روز قدس روز اسلام است، روز قدس روزی است که اسلام را باید احیا کرد.


 
 
تاریخ ثبت : 1393-04-31 ساعت 12:32:00    |    731 بازدید
در گفتگو با قاسمي مديرعامل سازمان همياري شهرداريهاي استان مطرح شد: خارج شدن امور از ريل قانون و مقررات از مهمترين چالشها در سازمان بود.

گروه خبر نشريه همیار بام ایران براي انعکاس نظرات و عملکرد  اين مدت با آقاي قاسمي مديرعامل سازمان گفتگويي صريح  داشت. ابتدا پرسيديم:

  آقاي قاسمي شما حدوداً 6 ماه است که به سمت مديرعاملي سازمان همياري شهرداري‌ها منصوب شده‌ايد عملکرد خود را چگونه ارزيابي مي‌کنيد و بفرماييد آيا به وعده‌ها عمل کرده‌ايد؟

تشکر مي‌کنم از پرسشگري شما، ولي همه مي‌دانند که در ساختار اداري و مديريتي ما و بويژه بعد از دوران چندساله گذشته و انبوه مسائل و مشکلات به جاي مانده براي دولت فعلي و مردم، نبايد انتظار معجزه داشت، در استان ما و سازمان هم وضع بهتر از کشور نبود بلکه در بعضي بخش‌ها اسفناک‌تر بود و اصولاً چند ماه براي شناخت و ارزيابي وضعيت موجود  نياز بود  اما به لطف الهي و حمايت همه‌جانبه استاندار محترم، معاونين محترم و هيأت مديره محترم سازمان و همکاري و همراهي همکاران عزيز در همين مدت اندک نيز تلاش‌ها و اقدامات خوبي صورت گرفت ليکن براي تحقق اهداف و برنامه‌ها و نيل به جايگاه واقعي سازمان به عنوان يک سازمان اقتصادي و درآمدزا زمان بيشتري بايد سپري شود تا هم مشکلات و هم موانع متعدد ساختاري و ذهني  بوجود آمده مرتفع شود.


 
 
تاریخ ثبت : 1393-03-29 ساعت 13:27:00    |    892 بازدید
هیأت بازرسی استان در سازمان همیاری شهردارایها مستقر خواهند شد

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریها هیأت بازرسی استان از یکم تیر ماه جهت بررسی اسناد و مدارک سازمان همیاری در این مجموعه مستقر خواهند شد. مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای استان در جلسه صبح امروز که با حضور آقای سبحانی مدیر کل سازمان بازرسی برگزار شد گفت: در جامعه اسلامی و در فرهنگ ما بحث نظارت و بازرسی به معنای یک بحث عام است و این نگاه و نگرش، که ورود عوامل سازمان بازرسی به سیستم ها و حضور آنها در ادارات باعث ناخوشایندی و یا احیاناً رنجش بدنه مدیریتی یک مجموعه خواهد شد واقعاً تأسف بار است. وی در ادامه افزود: اگر ما بتوانیم نوع نگاه و نگرش کنونی را تغییر دهیم و بحث نظارت و بازرسی را از حیث تخصصی آن ترویج دهیم، ضریب سلامت سیستم اداری و بالطبع ضریب سلامت مدیریت سازمان های ما افزایش خواهد یافت.


 
 
تاریخ ثبت : 1393-03-27 ساعت 08:23:00    |    3229 بازدید
جوانان لردگان شایسته ستایش هستند.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای استان در همایش تجلیل از جوانان برتر شهرستان لردگان گفت: جوانان لردگان شایسته ستایش هستند و بهترین ، پاکترین و صادق ترین جوانان کشور جوانان لردگان هستند که اگر زندگی آنان را بررسی کنیم اینان سرشار از ایمان و پاکی و مردانگی و راستگویی هستند .


 
 
تاریخ ثبت : 1393-03-04 ساعت 07:28:00    |    751 بازدید
اولین جلسه کمیته هماهنگی شهرداریها در ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با حضور جمعی از اعضاء این کمیته برگزرا شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای استان این جلسه به ریاست آقای جمشید قاسمی و با هدف برنامه ریزی و هماهنگی بین اعضاء این کمیته، جهت هرچه با شکوه تر برگزار کردن مراسمات سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در سالن جلسات این سازمان تشکیل شد.


 
 
صفحات دیگر
 

سرپرست جدید سازمان همیاری شهرداری های استان معرفی شد

پیام های مردمی
اوقات شرعی

آب و هوای شهرکرد
ورود به سایت
نام کاربری
رمز عبور
طراحی و اجرا توسط نگین گروپ | Designed by Negingroup.com