رهنمود رهبری
تصاویر منتخب
سر خط آخرین خبرها
پیوندها
گروه های اخبار
 
تاریخ ثبت : 1393-11-11 ساعت 10:56:00    |    1047 بازدید
کمک های سازمان شهرداری ها و دهیاری ها به شهرداری های کشور نسبت به سال 92 دو برابر شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در جلسه ای که با حضور آقای اسدی مدیر کل برنامه ریزی و بودجه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و شهرداران استان در محل سالن شهید جعفرزاده استانداری برگزار شد از مساعدت های این سازمان به شهرداران کشور در سال 93 تقدیر و تشکر کرد.

گودرز امیری گفت: کمک های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور نسبت به سال های گذشته در شرایطی افزایش داشته است که کشور با مسائل مالی و گرفتاری های اقتصادی چون کاهش قیمت نفت و وضعیت نا بسامان اقتصادی بازمانده از گذشته روبرو بوده است و این رشد چشمگیر بیانگر قرار گیری کارها در مدار قانون می باشد.


 
 
تاریخ ثبت : 1393-10-30 ساعت 11:40:00    |    884 بازدید
عملیات اجرایی آماده سازی معابر محله 38 شهرک منظریه شهرکرد متوقف گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای استان چهارمحال و بختیاری عملیات اجرایی آماده سازی معابر محله 38 شهرک منظریه شهرکرد متوقف شد.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای استان در توضیح این خبر گفت: بدلیل اجرای نامناسب بعضی از شبکه های خدمات رسان در برخی معابر و عدم توانایی خاکبرداری تا ارتفاع مشخص شده از طرف کارفرما در این معابر بدلیل احتمال برخورد با شبکه های مذکور و همچنین مسدود بودن تعدادی از معابر بوسیله مصالح و نخاله های ساختمانی پیمانکاران غیر فعال در این محله، عملیات اجرایی آماده سازی معابر این محله متوقف گردیده است.


 
 
تاریخ ثبت : 1393-10-28 ساعت 11:18:00    |    894 بازدید
چرایی و چگونگی همه پرسی در نگاهی گذرا به سابقه و جایگاه این موضوع در قانون اساسی

به دنبال  سخنرانی رییس جمهور درهمایش اقتصاد در تهران ، مبنی بر ضرورت مراجعه به آراء عمومی و همه پرسی در مسائل و موضوعات مهم ، نظرات موافق و مخالف زیادی در سطح جامعه و رسانه ها مطرح گردید.

 فارغ از اهداف رییس جمهور از طرح ضرورت مراجعه به آراء مردم در این مقطع زمانی و اینکه چه موضوعات و مهماتی  قابل ارجاع به نظر مردم می باشد ، و از آن جائیکه مراجعه به آرا عمومی (مردم) در مسایل مهم یکی از راهکارهای پیش‌بینی شده در قانون اساسی می‌باشد لازم است نگاهی گذرا به سابقه موضوع و جایگاه همه پرسی در قانون اساسی داشته باشیم.

سابقه موضوع و انجام همه پرسی تنها به چند مورد برمیگردد ،تعیین  نظام جمهوری اسلامی  در۱۲ فروردین ۱۳۵۸ و قانون اساسی در 12 اذر ۱۳۵۸ و بازنگری قانون اساسی  در۶ مرداد ۱۳۶۸از موضوعاتی بود که تا کنون با برگزاری همه پرسی (رفراندوم) و رای مستقیم مردم به تصویب رسید که در واقع این سه مورد از جمله موضوعات خاصی بودند که با موافقت و فرمان رهبری برگزار گردید.


 
 
تاریخ ثبت : 1393-09-29 ساعت 10:30:00    |    771 بازدید
چندین عنوان دوره آموزشی ویژه شهرداران، دهیاران، کارکنان شهرداری ها و اعضاء شوراهای شهرها توسط سازمان همیاری شهرداری ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری چندین عنوان دوره آموزشی در قالب دوره های ضمن خدمت برای شهرداران، دهیاران، کارکنان شهرداری ها و اعضاء شوراهای شهرها در محل مؤسسه  آموزشی فن آوری فراشهر این سازمان برگزار شد.

مدیر روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری ها گفت: این دوره ها با حضور 500 نفر شرکت کننده در 8 روز کاری و 64 ساعت آموزش در عناوینی مانند: نحوه وصول عوارض و درآمد، تفکیک و افراز اراضی شهری، کمیسیون ماده 77، آشنایی با کمیسیون ماده 100، قانون شهرداری و شوراها، کمیسیون های شهرداری، مقررات شهرسازی مرتبط، آشنایی با محدوده های شهری و طرح های توسعه برگزار گردید.


 
 
تاریخ ثبت : 1393-09-18 ساعت 11:45:00    |    764 بازدید
عملیات اجرائی باقیمانده محور شهرکرد –  هفشجان پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری عملیات اجرائی باقیمانده محور شهرکرد –  هفشجان  پایان یافت.

 مدیر روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری ها گفت: شروع به کار این  پروژه سال 92 بوده و سازمان همه ی توان خود را جهت تسریع در اجرای پروژه بکار بسته که با عنایت به شروع فصل سرما و با بسیج تمام پرسنل عمرانی سازمان این پروژه به پایان رسیده و آماده ی بهره برداری و قرار گرفتن زیر بار ترافیکی است.


 
 
تاریخ ثبت : 1393-07-07 ساعت 14:33:00    |    862 بازدید
همکاری های سازمان همیاری شهرداری ها با سازمان صنعت معدن و تجارت گسترش می یابد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان طی دیدار صبح امروز مدیر عامل این سازمان با رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت، ضمن مطرح شدن برخی مشکلات سازمان همیاری شهرداریها بر گسترش همکاری های بین دو سازمان تأکید شد.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری ها ضمن قدردانی از زحمات و مساعدت های ریاست و کارکنان سازمان صنعت معدن و تجارت حرکت و فعالیت های این مجموعه را در راستای پیشبرد اهداف و سیاست های کلی دولت تدبیر و امید دانست و بر افزایش همکاری های این مجموعه با سازمان همیاری شهرداری ها تأکید کرد.


 
 
تاریخ ثبت : 1393-07-01 ساعت 12:26:00    |    735 بازدید
با جابجایی های داخلی، تغییری در هدف نهایی سازمان ایجاد نخواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان صبح امروز جلسه ایی با حضور کارکنان سازمان با هدف اعمال تغییرات در مدیریت بخش های مختلف سازمان برگزار شد.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان در این جلسه با بیان الزامات اداری و نیاز ادارات به چرخش نخبگان گفت: همانگونه که در سطح کلان روش های اعمال مدیریت تغییر می کند در سطح خرد نیز باید این روش اعمال گردد تا زمینه اجرای همه شیوه های مدیریتی و چرخش نخبگان نیز صورت گیرد.


 
 
تاریخ ثبت : 1393-07-01 ساعت 10:14:00    |    729 بازدید
بازدید مشاور استاندار و معاون دفتر فنی استانداری از فعالیت شبانه پروژه‌ های سازمان همیاری شهرداری ‌های استان

به گزارش روابط ‌عمومی سازمان همیاری شهرداری‌ های استان، صالحی مشاور امور ایثارگران و امانی معاون دفتر فنی استانداری از تلاش شبانه‌روزی کارکنان سازمان همیاری شهرداري ‌ها در محور شهرکرد - هفشجان بازدید کردند.

آقای صالحی تقارن این بازدید با هفته دفاع مقدس را به فال نیک گرفت و فعالیت سازمان همیاری را ستودنی و قابل ارزیابی دانست. وی گفت: همه ما قسمتی از اهداف انقلاب را پیش می‌بریم و به واقع حرکت همه مدیران و خدمتگزاران و در نهایت نیروهای خدوم سازمان همیاری شهرداری‌ها در راستای ایثارگری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.


 
 
صفحات دیگر
 

سرپرست جدید سازمان همیاری شهرداری های استان معرفی شد

پیام های مردمی
اوقات شرعی

آب و هوای شهرکرد
ورود به سایت
نام کاربری
رمز عبور
طراحی و اجرا توسط نگین گروپ | Designed by Negingroup.com