رهنمود رهبری
تصاویر منتخب
سر خط آخرین خبرها
پیوندها
گروه های اخبار
 
تاریخ ثبت : 1395-11-02 ساعت 12:54:00    |    807 بازدید
ابراز همدردي رانندگان و كارگران سازمان همياري شهرداري هابا خانواده ها وبازماندگان حادثه پلاسكو

رانندگان وکارگران سازمان همیاری شهرداریهای استان چهارمحال و بختیاری طی اقدامی وسایل نقلیه خودرا برای شهدا وجانباختگان حادثه پلاسکو باپارچه مشکی اذین کردندتا باخانواده وبازماندگان انها ابراز همدردی کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای استان چهارمحال و بختیاری کارگران ورانندگان این سازمان روز کاری خود را با یاد شهدای اتش نشان وجانباختگان حادثه پلاسکو اغاز کردند تا با خانواده وبازماندگان ان حادثه ابراز همدردی کنند

چندی پیش ساختمان پلاسکو در تهران فروریخت وتعدادی از اتش نشانان ومردم درین حادثه جان خودرا از دست دادند


 
 
تاریخ ثبت : 1395-10-30 ساعت 12:13:00    |    888 بازدید
اهدا خون پرسنل سازمان همیاری شهرداری ها در همبستگی با مردم غزه

همزمان با گرامی داشت روز غزه تعدادی از پرسنل سازمان همیاری شهرداری های استان به همراه بسیجیان پایگاه حضرت علی ابن ابیطالب (ع) این سازمان باحضور در سازمان انتقال خون استان، خون خود را اهدا نمودند.


 
 
تاریخ ثبت : 1395-10-20 ساعت 21:07:00    |    743 بازدید
مراسم گرامیداشت یاد وخاطره حضرت ایت الله هاشمی رفسنجانی در سازمان همیاری شهرداری ها برگزار شد.

مراسم گرامیداشت یادوخاطره حضرت ایت اله هاشمی در سازمان همیاری شهرداریها ی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

کارمندان آن سازمان با تلاوت قران ومداحی، یاد وخاطره یاردیرین امام خمینی«ره» و همسنگر رهبری انقلاب را گرامی داشتند.

دراین مراسم مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری ها به ایراد سخنرانی پرداختند.

قاسم شهبازی گفت :آیت الله هاشمی رفسنجانی از استوانه های نظام بودند و خدمات بسیاری به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی نمودند.

وی افزود:ایت الله هاشمی چه پیش از انقلاب و چه بعد از آن، خصوصا در دوران دفاع مقدس و دوران سازندگی نقش محوری داشتند وهمواره در کنار امام و رهبری و در سخت ترین کارزارهایی که دشمن ایجاد می کرد حضور فعال داشتند.


 
 
تاریخ ثبت : 1395-07-24 ساعت 07:48:00    |    1071 بازدید
آسفالت فاز اول جاده طرح طوبی شهرستان بن توسط سازمان همیاری شهرداری ها

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از انجام عملیات آسفالت فاز اول جاده طرح طوبی شهرستان بن توسط این سازمان خبر داد.

مهندس گودرز امیری گفت: این جاده به لحاظ موقعیت جغرافیایی که در آن واقع شده می تواند به عنوان حلقه ارتباطی بین دو شهرستان بن و سامان به شمار آید.

وی افزود: از آنجایکه این جاده می تواند موجبات سهولت رفت و آمد گردشگران و هم استانی های عزیز را بین این دو شهرستان فراهم آورد، تکمیل آن گام مؤثری در جهت پیشرفت و ارتقای صنعت گردشگری استان به حساب می آید.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان نیز گفت: این جاده در راستای سیاست های معاونت عمرانی استاندار و با هدف تسهیل رفت و آمد کشاورزان شهرستان بن در سه فاز احداث خواهد شد.

مهندس قاسم شهبازی خاطر نشان کرد: برای آسفالت فاز اول این جاده که به طول 5/5 کیلومتر و عرض 7/5 متر احداث شده مقدار 6000 تن آسفالت مورد نیاز است که تاکنون 3000 تن آن در کارخانه آسفالت سازمان همیاری تولید و در محل پخش شده است.


 
 
تاریخ ثبت : 1395-07-07 ساعت 08:44:00    |    964 بازدید
منطقه ویژه اقتصادی و شهرک شیدا دو قطب بزرگ اقتصادی و گردشگری استان

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان، مهندس قاسم شهبازی صبح روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: منطقه ویژه اقتصادی و شهرک تفریحی، توریستی و گردشگری شیدا که از شرکت های زیر مجموعه این سازمان می باشند، در آینده ایی نه چندان دور به دو قطب اقتصادی و گردشگری استان و غرب کشور تبدیل خواهند شد.

مهندس شهبازی با اشاره حائز اهمیت بودن منطقه ویژه اقتصادی از لحاظ محل قرارگیری این منطقه گفت: این منطقه با گستره ایی به مساحت 1200 هکتار و در نزدیکی جاده ترانزیت شهرکرد – اصفهان –  تهران و همچنین نزدیک به خط ریلی سراسری کشور واقع شده و می تواند با توجه به ظرفیت های بالای استان و منطقه، محل مناسبی برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی جهت سرمایه گذاری در زمینه صادرات و واردات و صنایع تولیدی و تبدیلی باشد.


 
 
تاریخ ثبت : 1395-06-16 ساعت 10:51:00    |    1074 بازدید
افزایش تعاملات سازنده با ادارات و شهرداری ها باعث پیشرفت سازمان همیاری شهرداری ها خواهد شد

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری مدیر عامل این سازمان در نشست هم اندیشی شهرداران استان که در محل سالن جلسات مدیریت شعب بانک مسکن برگزار شد از افزایش تعاملات سازنده این سازمان با شهرداری های استان در سال 95 خبر داد.

مهندس قاسم شهبازی گفت: در مدت زمان کوتاه خدمتگزاری بنده در سازمان همیاری شهرداری ها شاهد تعاملات سازنده و پویایی با دهیاران، شهرداران، دفتر امور روستایی و شهری استانداری و به طور خاص معاونت عمرانی استانداری بوده ایم.

شهبازی ادامه داد: در همین راستا و طی سه ماه گذشته آسفالت مورد نیاز معابر 20 روستا و همچنین بخشی از نیازهای دو شهرداری توسط کارخانه آسفالت این سازمان تأمین شده است.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان اظهار داشت: این سازمان آمادگی دارد تا در صورت استفاده از ماشین آلات شهرداری ها اجاره بهای آنها را متناسب با نیاز هر شهرداری و در قالب پرداخت نقدی، تأمین بیس و یا تأمین آسفالت مورد نیاز آنها بپردازد. 


 
 
تاریخ ثبت : 1395-06-06 ساعت 12:19:00    |    904 بازدید
افتتاح بزرگترین مرکز عرضه محصولات کشاورزی و مواد غذایی با همکاری سازمان تعاون روستایی استان

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری بزرگترین مرکز عرضه محصولات کشاورزی و مواد غذایی استان با همکاری سازمان تعاون روستایی، جهاد کشاورزی و با حضور معاون استاندار و جمعی از مسئولین استانی افتتاح گردید.

سیامک سلیمانی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار در آغاز آیین افتتاح این مرکز ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: این مجموعه به لحاظ همکاری و تعاونی که یبن دستگاه های اجرایی ما در استان صورت گرفته بسیار قابل تقدیر است.

سلیمانی افزود: اساسی ترین نقش تعاون روستایی وصل کردن تولید کننده به مصرف کننده است و محصولات این فروشگاه بین 5 تا 40 درصد زیر قیمت بازار عرضه خواهند شد.


 
 
تاریخ ثبت : 1395-06-04 ساعت 14:02:00    |    1009 بازدید
عملیات اجرایی تأمین زیر ساخت های شهرک شیدا با حضور معاون وزیر اقتصاد و دارایی کلنگ زنی شد

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری آیین کلنگ زنی عملیات اجرایی تأمین زیر ساخت های شهرک تفریحی توریستی و گردشگری شیدا، با حضور دکتر حسین قضاوی معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزیر اقتصاد و دارایی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار، مدیر عامل سازمان، فرماندار و امام جمعه شهرستان بن و جمعی از مسئولین استان برگزار شد.

 مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان در آیین کلنگ زنی این طرح عمرانی گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر 82/500/000/000 ریال و با مشارکت بخش خصوصی جهت ایجاد زیر ساخت های گاز رسانی، برق رسانی، آبرسانی و شبکه قطره ایی فضای سبز و در مدت 12 ماه انجام خواهد شد.


 
 
صفحات دیگر
 

سرپرست جدید سازمان همیاری شهرداری های استان معرفی شد

پیام های مردمی
اوقات شرعی

آب و هوای شهرکرد
ورود به سایت
نام کاربری
رمز عبور
طراحی و اجرا توسط نگین گروپ | Designed by Negingroup.com