رهنمود رهبری
تصاویر منتخب
سر خط آخرین خبرها
پیوندها
گروه های اخبار
 
تاریخ ثبت : 1396-06-28 ساعت 11:06:00    |    820 بازدید
برگزاری آیین بهره برداری از شبکه داخلی برق شهرک شیدا با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری، آیین بهره برداری از شبکه داخلی برق شهرک تفریحی توریستی و گردشگری شیدا صبح روز دوشنبه و با حضور استاندار، معاون عمرانی استاندار، فرماندار شهرستان بن، مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری ها و جمعی از مسئولین استان برگزار شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین بهره برداری از شبکه داخلی برق شهرک شیدا تأکید کرد: نبود اعتبار و منابع مالی باعث کندی در روند اجرایی این پروژه  شده است که براساس توافق به عمل آمده با پیمانکار مقرر شده در ازای دریافت زمین نسبت به تأمین زیرساخت های این مجموعه اقدام شود.
قاسم سلیمانی دشتکی گفت: هم اینک زیرساخت های شهرک تفریحی توریستی شیدا شامل آب، برق و گاز آماده و زمینه حضور سرمایه گذاران در آن فراهم است و همچنین سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور نیز به تازگی موافقت اصولی احداث شهرک تفریحی توریستی شیدا را صادر کرده است.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری نیز گفت: جهت تأمین آب مورد نیاز شهرک تفریحی توریستی و گردشگری شیدا از محل طرح انتقال آب بن – بروجن 38 لیتر بر ثانیه به این شهرک اختصاص می یابد.
مهندس قاسم شهبازی اظهار کرد: شهرک تفریحی توریستی شیدا به وسعت دو هزار هکتار در شهرستان بن و در حاشیه رودخانه زاینده رود احداث می گردد.


 
 
تاریخ ثبت : 1396-05-17 ساعت 11:33:00    |    867 بازدید
توسعه همکاری های سازمان همیاری شهرداری ها  و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ایی استان

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری، قاسم شهبازی از افزایش همکاری این سازمان با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ایی استان در سال جاری خبر داد.

مهندس قاسم شهبازی در دیدار با دکتر جمشیدی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ایی استان گفت: سازمان همیاری شهرداری ها به لحاظ برخورداری از مجموعه تولید آسفالت به روز و کارآمد توانایی تولید آسفالت در تناژ بالا و با بالاترین کیفیت در سطح استان را دارا می باشد.

وی افزود: سازمان همیاری شهرداری ها با توجه به فعالیت دو اکیپ آسفالت مجزا و مجهز، از آمادگی لازم جهت همکاری با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ایی در راستای انجام رسالت این اداره کل به منظور نگهداری و ایمن سازی راه های استان برخوردار می باشد.

شهبازی ادامه داد: افزایش همکاری های این سازمان با اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ایی نقطه عطفی در توسعه و بهبود راه های شهری و روستایی استان به شمار می آید.


 
 
تاریخ ثبت : 1396-05-17 ساعت 11:30:00    |    990 بازدید
برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه نماز و مهدویت در فضای مجازی ویژه دانشجویان

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال وبختیاری مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه نماز و مهدویت در فضای مجازی ویژه دانشجویان کلیه دانشگاه های سراسر استان در مرکز آموزش عالی علمی کاربردی این سازمان برگزار شد.

مهندس قاسم شهبازی مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای استان در حین برگزاری این مراسم گفت : با توجه به ارتباط قشر دانشجو با فضای  مجازی و همچنین سعی در فرهنگ سازی مناسب در موضوعات نماز و مهدویت و پیرو  فرمایشات مؤکد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در انجام فعالیتهای فرهنگی و جهادی در حوزه فضای مجازی ، مدیریت دانشجویی و فرهنگی مرکز علمی کاربردی سازمان  با همکاری ستاد اقامه نماز استان اقدام به برگزاری مسابقه نماز و مهدویت در فضای مجازی ویژه دانشجویان در بین کلیه   دانشگاه های سراسر استان نموده است . 


 
 
تاریخ ثبت : 1396-04-03 ساعت 12:17:00    |    780 بازدید
اطلاعیه سازمان همیاری شهردای های استان در محکومیت هتک حرمت به رئیس جمهور

روابط_عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری طی اطلاعیه ایی هتک حرمت به رئیس جمهور، معاون اول، رئیس مجلس و نایب رئیس مجلس را محکوم کرد.


در بخشی از این اطلاعیه آمده است:

این حرکت نابخردانه توسط نیروهای خودسر به حرکت خودجوش مردم در راستای انسجام ملی و اسلامی خدشه وارد می سازد.

حمله به رئیس جمهور و منتخبین ملت حمله به جمهوریت نظام است و قطعأ این حرکت وقیحانه در تاریخ ثبت خواهد شد.


این در حالی است که با توجه به منویات مقام معظم رهبری وشرایط منطقه کشور بیش از پیش نیازمند اتحاد و همدلی است.

بی شک دشمنان ایران از این پس برای رسیدن به اهداف شوم خود در ایجاد دودستگی و تفرقه افکنی میان ملت ایران سراغ عده ای سواستفاده گر کج فهم خواهند رفت. سراغ آنهایی که توان درک بیانات رهبر انقلاب را ندارند و به رئیس جمهوری منتخب یک کشور توهین می کنند.

در پایان این اطلاعیه از نهاد های امنیتی خواسته شده ابعاد این بی حرمتی بررسی و با عاملین آن برخورد قاطع گردد.


 
 
تاریخ ثبت : 1396-03-09 ساعت 13:20:00    |    833 بازدید
کلیات طرح منطقه ویژه اقتصادی استان چهارمحال و بختیاری تصویب شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری کلیات طرح منطقه ویژه اقتصادی استان در جلسه مورخ 7/3/96 شورای عالی مناطق آزاد و ویژه کشور تصویب شد.

مهندس قاسم شهبازی با اعلام این خبر گفت: مطالعات راهبردی و تفصیلی منطقه ویژه اقتصادی در سال 94 تهیه و جهت تصویب و اجرا  به شواری عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور ارسال گردید که بدلیل نواقص موجود در طرح این امر محقق نشد.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان افزود: سرانجام در سال جاری با انجام پیگیری های لازم کلیات طرح منطقه ویژه استان پس از رفع اشکالات توسط مشاور طرح در شورای پژوهشی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور مطرح و پس از بحث و بررسی و ارائه دفاعیات و تشریح طرح توسط مجموعه مدیریتی سازمان همیاری شهرداری ها به تصویب رسید.

مهندس قاسم شهبازی اظهار داشت: تصویب کلیات طرح منطقه ویژه اقتصادی گام بلندی در جهت پیشرفت و توسعه این مجموعه به حساب می آید و با توجه به درخواست های متعددی که از سوی سرمایه گذاران به این سازمان ارائه شده است، امید است با تصویب نهایی طرح، بتوانیم سرمایه قابل توجهی جهت راه اندازی و توسعه این طرح بزرگ به این منطقه جذب نماییم.


 
 
تاریخ ثبت : 1396-03-09 ساعت 12:05:00    |    708 بازدید
اجرای عملیات بهسازی و آسفالت محور شهرکرد – زرین شهر توسط سازمان همیاری شهرداری های استان

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری اجرای عملیات بهسازی و آسفالت محور شهرکرد – زرین شهر توسط این سازمان در حال انجام می باشد.

مهندس قاسم شهبازی با اعلام این خبر گفت: در راستای طرح نگهداری و ایمن سازی راه های شریانی کشور و با عنایت به توان عمرانی مطلوب سازمان همیاری شهرداری ها در زمینه تولید و پخش آسفالت، این پروژه از ابتدای خرداد ماه سال جاری در دستور کار سازمان قرار گرفت.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان افزود: با توجه به وجود بار ترافیکی سنگین در محور مذکور، تمهیدات لازم جهت برقراری ایمنی کافی جهت تردد مسافران اندیشیده شده و برنامه ریزی دقیقی به منظور اتمام هرچه سریعتر پروژه صورت گرفته است.

شهبازی ادامه داد:  در همین راستا در حال حاضر یک اکیپ آسفالت در حال انجام عملیات بهسازی و اکیپ دوم همزمان عملیات روکش آسفالت این محور را در دستور کار دارند.


 
 
تاریخ ثبت : 1395-12-02 ساعت 09:47:00    |    957 بازدید
تکمیل زیرساخت شهرک گردشگری شیدا چهارمحال و بختیاری 500 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

 به گزارش روابط عمومي سازمان همياري شهرداري هاي استان چهارمحال و بختياري، قاسم شهبازی روز شنبه در نشست با خبرنگاران تاکید کرد: تاکنون برای اجرای زیرساخت های شهرک گردشگری شیدا در این استان برابر 300 میلیارد ریال در فضایی به وسعت 300هکتار هزینه شده و تاکنون برای شهرک گردشگری شیدا در چهارمحال و بختیاری ردیف بودجه دولتی تعریف نشده است.

وی تصریح کرد: تکمیل و بهره برداری از شهرک گردشگری شیدا در چهارمحال و بختیاری وضعیت گردشگری، جذب توریست، ورزش، اقتصاد و اشتغال استان و منطقه را متحول می کند.
شهبازی بدون اشاره به میزان بدهی های سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری در 9 ماه گذشته یادآور شد: با تلاش های صورت گرفته در این مدت 30 میلیارد ریال از بدهی های این سازمان پرداخت شد.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: علاوه بر پرداخت بخشی از بدهی ها، این سازمان 50 میلیارد ریال پروژه در مناقصات برنده شده است.


 
 
تاریخ ثبت : 1395-11-12 ساعت 13:18:00    |    1068 بازدید
پرسنل سازمان همیاری شهرداریها به استقبال دهه ی فجر رفتند

پرسنل سازمان همیاری شهرداریها به استقبال دهه ی فجر رفتند. به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای استان چهار محال وبختیاری پرسنل این سازمان به استقبال دهه فجر رفتند.

سرپرست روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریها گفت:سازمان همیاری در همه ی فعالیتهای فرهنگی پیشتاز بوده وتا کنون در اکثر مناسبتهای  مهم دارای برنامه های محتوایی بوده است.

 فرهادی بابادی افزود :در دهه ی فجر امسال نیز پرسنل وبسیجیان سازمان از قبل از سالگرد ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به کشور با اذین بندی ونصب نوشتجات وشعارهای انقلابی به استقبال اغاز دهه ی فجر رفتند.وی افزود :پرسنل وبسیجیان پایگاه بسیج حضرت علی بن ابی طالب این سازمان تا پایان دهه یمبارک فجر برنامه هایی دارند که متعاقبا اعلام حواهد شد


 
 
صفحات دیگر
 

سرپرست جدید سازمان همیاری شهرداری های استان معرفی شد

پیام های مردمی
اوقات شرعی

آب و هوای شهرکرد
ورود به سایت
نام کاربری
رمز عبور
طراحی و اجرا توسط نگین گروپ | Designed by Negingroup.com