رهنمود رهبری
تصاویر منتخب
سر خط آخرین خبرها
پیوندها
گروه های اخبار
 
تاریخ ثبت : 1397-12-05 ساعت 02:40:00    |    583 بازدید
پیام تسلیت درگذشت پدر مکرم جناب آقای داریوش رحیمی، شهردار محترم پردنجان و عضو گرامی شورای سازمان

جناب آقای داریوش رحیمی

شهردار محترم شهر پردنجان و عضو گرانقدر شورای سازمان همیاری شهرداری های استان.

 

مصیبت وارده را خدمت جنابعالی و خانواده محترم تان تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ صبر و شکیبایی برای حضرتعالی و علو درجات را برای آن مرحوم مغفور خواهانیم.

روحشان شاد و یادشان گرامی باد.

《مدیریت و پرسنل سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری》


 
 
تاریخ ثبت : 1397-11-21 ساعت 01:01:00    |    534 بازدید
ادای احترام پرسنل سازمان همیاری شهرداری های استان به شهدای گمنام‌

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان، صبح روز سه شنبه پرسنل این سازمان با حضور در تپه نورالشهدای شهرکرد به ادای احترام و تجدید میثاق با شهدای سرافراز ایران اسلامی نمودند.

این مراسم که از جمله برنامه های ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی سازمان همیاری شهرداری های استان بود، در کنار برپایی دعای پرفیض زیارت عاشورا، آذین بندی فضای اداری، برپایی ایستگاه پذیرایی صلواتی، قرائت دعای کمیل و اهدای خون دسته جمعی پرسنل سازمان همیاری شهرداری ها برگزار گردید.


 
 
تاریخ ثبت : 1397-11-08 ساعت 06:23:00    |    487 بازدید
حضور دکتر خالدی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی حوزه لردگان در سازمان همیاری شهرداری های استان

صبح شنبه ششم دی ماه ۱۳۹۷ دکتر خالدی نماینده مردم شریف لردگان در مجلس شورای اسلامی با حضور در سازمان همیاری شهرداری های استان در جلسه شورای اداری این سازمان که با حضور کلیه پرسنل سازمان تشکیل گردید شرکت کردند.

در این جلسه مدیرعامل سازمان با توضیح فرایندهای اقتصادی و عمرانی این سازمان و بیان مشکلات پیش روی سازمان خواستار حمایت سازمان و ارجاع پروژه های دستگاه های مختلف اجرایی به سازمان همیاری شدند.

دکتر خالدی نیز با اشاره به پتانسیل های اشتغال زایی سازمان همیاری شهرداری های استان،  تجمیع نظر مدیریت کلان استان در راستای حمایت از سازمان همیاری شهرداری را گره گشای مشکلات موجود دانستند و در این زمینه وعده پیگیری و تشکیل جلسات بررسی راهکارهای حمایتی را مطرح کردند.


 
 
تاریخ ثبت : 1397-10-26 ساعت 18:01:00    |    540 بازدید
دیدار هیات تجاری کشور ترکیه از منطقه ویژه اقتصادی استان

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان، جلسه رایزنی اقتصادی در خصوص سرمایه گذاری هیات تجاری کشور ترکیه در منطقه ویژه اقتصادی استان در سالن جلسات سازمان همیاری شهرداری های استان برگزار گردید.

در این جلسه مهندس موسویان مدیرعامل سازمان با معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی استان، شرایط تسهیل سرمایه گذاری در این منطقه را تشریح و ابراز امیدواری کردند با ورود صنایع مختلف به این منطقه شاهد رشد اقتصادی  استان باشیم.


 
 
تاریخ ثبت : 1397-10-21 ساعت 22:41:00    |    511 بازدید
دیدار مدیران عامل سازمان های همیاری استان چهارمحال و بختیاری و خراسان رضوی با حضور شهردار و ریاست شورای شهر مشهد مقدس و شهردار محترم شهرکرد

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان رضوی به همراه شهردار و ریاست شورای اسلامی شهر مشهد در جلسه هم اندیشی به میزبانی شهردار محترم شهرکرد و مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری؛ به بررسی راهکارها و زمینه های مشترک همکاری در افق درآمدزایی پایدار و مدیریت شهری پرداختند


 
 
تاریخ ثبت : 1397-10-17 ساعت 07:02:00    |    516 بازدید
نشست مشترک با تیم مدیریتی منطقه ویژه اقتصادی سبزوار

نشست رایزنی، شناخت فرصت ها و انتقال تجربیات مدیریت توسعه در قالب جلسه مشترک مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری ها و سرپرست منطقه ویژه اقتصادی استان با تیم مدیریتی منطقه ویژه اقتصادی سبزوار در فضایی صمیمی به میزبانی منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری برگزار گردید.


 
 
تاریخ ثبت : 1397-10-12 ساعت 05:49:00    |    528 بازدید
برگزاری کلاس های آموزشی و توجیهی بودجه نویسی

جلسات بررسی روند تدوین و همچنین آموزش شیوه های بودجه نویسی و شفافیت مالی با حضور کارشناسان مرتبط در سازمان همیاری شهرداری های استان برگزار گردید.

مهندس سید سجاد موسویان هدف از برگزاری چنین جلسات آموزشی را رسیدن به برنامه ای منسجم و مترقی برای بودجه ۹۸ و در نهایت حرکت بر اساس یک سند راهبردی و رسیدن به شفافیت مالی بیشتر از پیش در سال های پیش رو دانست.


 
 
تاریخ ثبت : 1397-10-10 ساعت 03:05:00    |    532 بازدید
تقدیر پرسنل سازمان از استاندار و هیات مدیره

پیام تقدیر پرسنل سازمان همیاری شهرداری های استان از استاندار محترم (به عنوان رییس شورای سازمان) و اعضای هیات مدیره سازمان

 

 

جناب آقای مهندس عباسی

استاندار محترم و رییس شورای سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری

با اهدای سلام و ادب و احترام

برخود لازم می دانیم اکنون که در پی نگاه مدبرانه، پیگیری های مجدانه و مساعدت های محبت آمیز جنابعالی، بارقه های امید در دل پرسنل سازمان همیاری شهرداری های استان جوانه زده و مسیر پر تلاطم مشکلات اقتصادی گریبان گیر این سازمان رو به پایان نهاده؛ مراتب تشکر و قدردانی خود را از جنابعالی اعلام نموده و از پیشگاه خداوند متعال آرزوی توفیق روزافزون در راه خدمت خلق و استان عزیزمان را برای جنابعالی و مجموعه مدیریتی سازمان داشته باشیم.

صدها فرشته بوسه بر آن دست می زنند       کز کار خلق یک گره بسته وا کند

 

بدون شک ثبات مدیریتی ایجاد شده، فضای امید بخش و رو به پیشرفت سازمان و همچنین نتیجه بخشی سیاست های اقتصادی سازمان، مرهون نکاه حرفه ای مدیریتی جنابعالی می باشد که در قالب تلاش های هیات مدیره و انتخاب مدیرعاملی کاردان و لایق با تلاشگری مختص انرژی جوانی تبلور یافته است.

در این راستا بر ماست که با تعهدمان بر تلاش بیش از پیش برای نیل به پیشرفت و تعالی سازمان که کوچکترین حق شناسی در برابر الطاف جنالعالی است مصرانه پیمان ببندیم و به امید تداوم این الطاف، افق روزهای روشن سازمان همیاری شهرداری های استان را به نظاره بنشینیم.

 

ما بدان مقصد عالی نتوانیم رسید             هم مگر پیش نهد لطف شما گامی چند


 
 
صفحات دیگر
 

سرپرست جدید سازمان همیاری شهرداری های استان معرفی شد

پیام های مردمی
اوقات شرعی

آب و هوای شهرکرد
ورود به سایت
نام کاربری
رمز عبور
طراحی و اجرا توسط نگین گروپ | Designed by Negingroup.com