رهنمود رهبری
تصاویر منتخب
سر خط آخرین خبرها
پیوندها
گروه های اخبار
 
تاریخ ثبت : 1398-02-22 ساعت 07:04:00    |    597 بازدید
امضای تفاهم نامه با جهاد دانشگاهی در راستای ارتقای آموزشی کارکنان سازمان همیاری و خانواده های ایشان

 سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری با امضای تفاهم نامه ای با جهاد دانشگاهی استان شرایط استفاده کارکنان و خانواده محترم آن ها را از امکانات و دوره های آموزشی جهاد دانشگاهی استان با تخفیف ویژه فراهم آورد.


 
 
تاریخ ثبت : 1398-02-13 ساعت 06:33:00    |    1441 بازدید
تقدیم سبد کالا به مناسبت روز جهانی کارگر

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری، در روز جهانی کارگر با سپاس از زحمات و تجلیل از مقام پرسنل سازمان همیاری شهرداری ها و بزرگداشت این روز، سبد کالای خانوار به پرسنل سازمان همیاری شهرداری های استان اهدا گردید.


 
 
تاریخ ثبت : 1398-02-12 ساعت 06:57:00    |    781 بازدید
پیام تسلیت به مناسبت درگذشت مادر مکرم جناب آقای بابک جمشیدی شهردار محترم سفید دشت

جناب آقای جمشیدی

شهردار محترم شهر سفیددشت و عضو گرانقدر شورای سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری

درگذشت مادر مکرمتان را خدمت جنابعالی و خانواده محترم تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای جنابعالی صبر جزیل آرزومندیم.

مدیریت و پرسنل سازمان همیاری شهرداری های استان


 
 
تاریخ ثبت : 1397-12-29 ساعت 21:11:00    |    520 بازدید
پیام سپاس کارکنان سازمان همیاری شهرداری ها از رییس محترم شورا و هیات مدیره محترم سازمان

پرسنل سازمان همیاری شهرداری های استان پس از به ثمر رسیدن تلاش شان برای پشت سر گذاشتن بحران های اخیر گریبان گیر این سازمان و دریافت حقوق عقب افتاده شش ماهه خویش، طی پیامی مراتب سپاس و قدردانی مجموعه را از استاندار محترم و هیات مدیره سازمان اعلام کردند.


 
 
تاریخ ثبت : 1397-12-27 ساعت 02:16:00    |    1434 بازدید
روز گرامی داشت مقام شهردار تهنیت باد

روز شهردار را خدمت عزیزان بزرگوار عضو شورای سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری تبریک عزیز نموده و به پاس نگاه حمایتی شهرداران محترم از سازمان خویش، این روز بزرگ را گرامی می داریم.

با احترام و عرض ادب

سید سجاد موسویان


 
 
تاریخ ثبت : 1397-12-15 ساعت 03:03:00    |    1568 بازدید
مراسم بزرگداشت روز زن

بزرگداشت روز زن و مراسم تقدیر از زحمات بانوان شاغل در سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری.


 
 
تاریخ ثبت : 1397-12-10 ساعت 20:08:00    |    526 بازدید
بزرگداشت روز مهندس و تجلیل از مقام مهندسان همکار در سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان مراسم بزرگداشت روز مهندس با حضور مدیرعامل سازمان، مدیران قسمت ها و همکاران محترم بخش های مهندسی برگزار گردید.

 

در این مراسم که در فضایی صمیمانه و دوستانه شکل گرفت از زحمات همکاران مهندس سازمان تقدیر و از این مقام تجلیل به عمل آمد. مهندس سید سجاد موسویان در این مراسم با اشاره به زیرساختی بودن علم مهندسی در فرایند توسعه کشور و نقش آن در تولید ارزش افزوده و افزایش درآمد ناخالص ملی، علوم مهندسی را دارای بالاترین جایگاه در کورس رقابت تکنولوژیک کشورهای دنیا دانست و از آن به عنوان زیربنای بسط بسیاری از علوم دیگر نامبرد. وی جایگاه تولید، فن آوری و ایجاد ارزش افزوده را در اقتصاد مقاومتی بسیار بالا و نقش مهندسان را در این عرصه بسیار حیاتی دانست.


 
 
تاریخ ثبت : 1397-12-10 ساعت 19:51:00    |    1457 بازدید
عملیات حفر چاه عمیق آب شرب سردشت لردگان

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان عملیات حفر چاه عمیق آب سردشت لردگان از ۸۵ درصد پیشرفت برخوردار است.

مهندس سید سجاد موسویان در بازدید از پروژه حفاری این چاه در سردشت لردگان، ابراز امیدواری کرد در آغاز سال نو پس از چندین دهه آب آشامیدنی سالم در اختیار مردم این منطقه قرار گیرد. این پروژه که به کارفرمایی شرکت آبفای استان و اجرای سازمان همیاری شهرداری ها صورت می پذیرد از سلسله پروژه های واحد حفاری سازمان همیاری ها می باشد. همچنین پیش بینی می گردد طبق برآورد سال آینده با به پایان رسیدن اوورهال و تعمیرات دستگاه های حفاری سازمان و رویکرد جدید اجرایی و زمان بندی پروژه ای و همچنین به سامان شدن مدیریت نیروی انسانی متخصص، واحد حفاری سازمان به عقد قراردادهای متعدد جدید با دستگاه های متولی آب شرب نایل شود.


 
 
صفحات دیگر
 

سرپرست جدید سازمان همیاری شهرداری های استان معرفی شد

پیام های مردمی
اوقات شرعی

آب و هوای شهرکرد
ورود به سایت
نام کاربری
رمز عبور
طراحی و اجرا توسط نگین گروپ | Designed by Negingroup.com